TERATAK BAYU

Monday, March 13, 2006

HARI-HARI YANG MENGGERUNKAN...

Hurm.....Rindu plak rasanya dah 3 hari tak tulis apa2 di blog ni...cuma beberapa hari ni tak berapa sihat dan ada perasaan 'gerun' yang bersarang do jiwa...ntahlah...hurm...haroi sabtu lepas mesyuarat post-mortem MADIK dah ok dah...cuma ada beberapa kes yang budak junior ni kurang ajar sikit...takpe....nanti korang rasalah kat sekolah...ingatkan aku sorang yang tak suka ngan perangai die...rupa2nya 98% daripada AJK MADIK tak suka perangai die...kesian-kesian..kena ubah attitudelah dik kalau nak jadi cikgu yang baik...uwek!!!!!!!Hurm.....Hari ahad...aku layan cerita Meteor Garden sambil2 berfikir tentang PSMku yang ku cintai..hehehe...harap2 boleh siap sebelum aku pulang hujung bulan ni...rindu betul dah aku dengan Adik dan Kakak...hurm...best juga melayan cerita Meteor Garden tu...biarpun dah lama..tapi nvm..aku layan juga...dari jam 10 malam 11 Mac hingga jam 7 malam 12 Mac aku layan....kah kah kah..jiwangnya ceritanya...best gila...lepas ni aku mau beli sambungannya...Miss,pinjam last part k...dah janji tu...heheh...sorilah pasal cerita Full House tu....try tengok di laptop k.....Hurm....beberapa hari ni ..penat tu terasa sangat sampai tidur pun tak berapa selesa...tapi malam tadi selesa amat...lepas habis solat Isya',buat research sikit pasal PSM..pastu mata ni ngantok sangat...terus pengsan jam 10.00 malam....Huh...Apa lagi aaa...Kak Azizah cuti dari kelmarin hingga khamis...tinggallah Cik Mala sorang..kesian...hurm....sebenarnya perasaanku sangat berdebar menunggu keputusan SPM Rafi..Uncle dan Auntie dah beberapa kali bertanya...result tu kena kirim ke rumah...Maybe hari ni atau esok sampailah result tu...hurm...Bersabarlah hati....Insyaallah..Terimalah keputusan dengan hati yang tenang biarpun pada hakikatnya jiwamu tersiksa...hahaha...Emosilah pulak...apa2 jelah...hurm....oklah...nak siapakan dulu chapter 2 dan 3 hari ni...moga2 terlaksana...Nak tunjukkan dengan Miss yang aku juga boleh siapkan seperti orang lain...Aja-aja Fighting...Haik!!!!!!!!!!
Renungilah Kata-kata ini...
Air berkata kepada yang kotor, "Kemarilah!"
Maka yang kotor itu akan berkata, "Aku sungguh malu."
Air berkata, "Bagaimana malumu akan dapat dibersihkan tanpa aku?"
Hurm...Dalamnya maksud tersirat.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home