TERATAK BAYU

Monday, March 27, 2006

HARI-HARI YANG MEMENATKAN


Hurm...Assalammualaikum...Dah beberapa hari tak update blog ni..kekangan masa dan juga Projek Sarjana Muda yang menuntut aku untuk tidak menghiraukan blog ni...Hurm...hari ni aku dan ahli-ahli pGURU yang lain sibuk sebab kitaorang kena pindah bilik ke pejabat yang baru... penat sangat...Anyway aku nak ucapkan thanks a lot to Nurul,Chia,Fred, Sobrie,Kamal,Bahai (Hanafie) dan semua yang tolong pindahkan barang-barang semua...sekarang kita dah ada bilik baru...tapi bukan yang permenant...hurm..takpelah...yang penting kita dah ada bilik sementara kan......hurm...minggu lepas pGURU telah menang Anugerah Berpasukan Terbaik ( Kelab /Persatuan ) peringkat UMS...Alhamdulillah...semua ini adalah daripada usaha dan juga kerja keras daripada semua ahli pGURU SPPS...Thanks a lot to you all...kepada semua junior-junior yang akan menyambung tampuk pemerintahan pGURU...teruskan usaha murni kita dalam memartabatkan profession keguruan sebagai profession yang mulia dan tercinta...hurm...oklah...to Mann...sorilah...aku bz sikit minggu ni dan depan....minggu depan aku dah start exam...doakan kejayaan. aku k...cuti ni aku tak pulang pigi sarawak...aku stay kat kk jak...ada projek tuisyen dengan anak2 staf...so,bolehlah kita jumpa di sini k....Miss u Mann...nanti kita buat reniuon di KK ok....hurm...oklah...aku mau rest dulu....nak siapkan PSM dulu k...bye....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home