TERATAK BAYU

Saturday, May 13, 2006

BUAT INSAN YANG DI SAYANGI....

Hurm ini terlalu banyak kisah yang ingin dikongsikan...Biarpun blog ni jarang di kemaskini lantaran kesibukan aku meneruskan usaha menjadi seorang pendidik yang berkaliber...Minggu lepas aku telah mendapat 3 berita buruk yang mana amat meruntun jiwaku....Pertamanya..Perginya antara insan yang aku sayangi...Abok dalam panggilan Sarawak..Kakak Abah aku telah kembali kerahmatullah pada..Selang seminggu selepas itu..perginya pula Nenek saudara merangkap Bapa Mentua Abangku yang ke enam...Semoga Allah mencucuri roh mereka..Al-Fatihah...Selang 2 hari selepas itu...aku mendapat perkhabaran bahawa rumah Auntie aku di Sri Aman telah terbakar...Dia dikejarkan ke Hospital lantaran pengsan melihat rumahnya hancur terbakar..Sedih gler berita2 minggu lepas...Arh...Abaikan...Minggu ni mesti cerita gembira...Hari ni adalah Hari Ibu...Selamat Hari Ibu Buat semua Insan yang bergelar ibu...Buat Auntie Munah,Mama Mulia,Puan Fazliah,Puan Halija,Kak Azizah,Madam Kamsilawati,Kakak Aya,Kak Nor Ain,Kak Mashl,Kak Ina,Kak Suria dan semua para ibu yang berada di dunia ini...Doaku..Semoaga Allah merahmati kehidupan anda2 sekalian...Amin...And For Charles B Eyang...Happy Birthday ke 22 hari ni...Semoga kehidupanmu akan terus ceria...Sukses ya....Hurm.....Buat teman teristimewa di UTM KL...hanya satu pesanku..Biar apa halangan yang melanda,hidupmu kena tabah dan diteruskan...Aku akan terus menyokongmu walaupun dikau akan terus menyerah kalah...Caiyo...Aja-aja Fighting!!!!!!!!!Hidup D....... Hehehe...Hari ni nak cari barang di bawa balik ke Kudat esok...Minggu depan adalah hari Guru...Buat semua Pendidik,Bakal Pendidik dan Ex-Pendidik....Happy Teachers Day...Semoga Sukses selalu...Buat Irman...Tahniah biarpun dapat No.2 kemarin...sori sangat aku ndak dapat pergi...sedih sangaat aku...Sori Fren arrr.....Oklah....That's all for today...Have a nice day....Bye!!!!!!!!!!

1 Comments:

At 9:22 PM, Blogger ~KuY@^LuN@t!C~ said...

hurm......sampai hati tak cakap ada blog....

 

Post a Comment

<< Home